Vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na kontaktni elektronski naslov info@hiphop.si, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni treba navesti razloga. Edini strošek, ki ga ima potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe oz. nakupa. Prejeto blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, izgubljeno ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vsi produkti, ki so bili poškodovani po dostavi in niso v originalni embalaži ne bodo zamenjani ali povrnjeni. V primeru, da ste prejeli poškodovan paket med transportom, ga takoj reklamirajte dostavljavcu in nas o tem obvestite na elektronski naslov info@hiphop.si V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako ga prosimo pošljite na naslov Hiphop.si, Radičevičeva ulica 8, 2000 Maribor in nas o tem prav tako obvestite po elektronski pošti.

Nakup je možno preklicati tudi v primeru, ko je nakup že opravljen in tudi plačan. Preklic nakupa nam lahko sporočite po emailu info@hiphop.si ali preko telefona na številko 070 642 100. V primeru, da ste plačilo že opravili vam denar vrnemo na vaš TRR, če pa nakup še ni plačan pa s preklicem naročila nimate nobenih stroškov.

VRNITEV KUPNINE

V primeru, da vam izdelek ne ustreza ali je poškodovan, ga bomo z veseljem zamenjali za drug izdelek ali pa vam vrnemo denar. Denar vam bomo vrnili v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 15 delovnih dni od prejema reklamacije. Za hitrejšo vrnitev denarja nam pri reklamaciji sporočite vaš TRR, kamor želite, da vam denar nakažemo. V primeru, da je izdelek poškodovan in je krivda naša vam vrnemo tudi stroške prevoza, če pa krivda ni naša pa vam vrnemo samo stroške izdelkov.